1396 / 4 / 16 :تاریخ انتشار

حضور مدیرعامل در همایش بین‌المللی کنوانسیون بازی تهران (TGC)


مدیرعامل شرکت رسانه‌‌گستر بِنیسی، ضمن حضور در نمایشگاه و همایش بین‌المللی کنوانسیون بازی تهران (TGC)، با برخی از مدیران شرکت‌های بازی‌سازی منطقه غرب آسیا و اروپا دیدار و گفتگو کرد...

به گزارش روابط عمومی رسانه‌گستر بِنیسی، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب داستانی بِنیسی - مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان رسانه‌گستر بِنیسی - ضمن حضور در نمایشگاه و همایش بین‌المللی کنوانسیون بازی تهران (TGC)، با برخی از مدیران شرکت‌های بازی‌سازی غرب آسیا و اروپا دیدار و گفتگو کرد.
در این همایش دو روزه که در روزهای 15 و 16 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، بیش از 60 سخنرانی ، کلاس و کارگاه تخصصی بررسی بازی‌های رایانه‌ای با موضوعات فنی، طراحی، هنری، مدیریت و تولید، و تجارت انجام پذیرفت که اساتید این کلاس‌ها، بزرگان صنعت بازی‌سازی و افرادی با سابقه‌ی طولانی و موفق همچون مدیرعامل شرکت رسانه‌گستر بِنیسی بودند.
«کارگاه طراحی بازی داده محور»، «ناشرین در بازی شما به دنبال چه چیزی می‌گردند؟»، «فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای بازی‌های ایرانی» و «چالش‌های پیش‌روی ناشرین برای در اختیار گرفتن بازار و مخاطب» از جمله کلاس‌ها و پنل‌های تخصصی این همایش بود.
TGC به عنوان بستری برای آموزش و فراگیری اصول و روش بازی‌سازی و ارائه‌ی بازی در مارکت‌های بین‌المللی شناخته می‌شود و به همین سبب، بیش از ۵۰ شرکت بازی سازی فعال در منطقه «منا»، بازی‌های خود را در حضور ناشران بین‌المللی 13 کشور جهان از جمله استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ژاپن، لهستان، صربستان، ترکیه، انگلستان، امریکا، سوئد، بلغارستان و رومانی معرفی کردند.
نمایشگاه TGC نخستین رویداد بین‌المللی تجاری (B2B) صنعت بازی‌های رایانه‌ای در کشورمان بود که با همکاری شرکت معتبر GameConnection فرانسه برگزار شد و از این نظر فرصت بزرگی برای فعالان حوزه بازی‌های رایانه‌ای کشورمان محسوب می‌شود تا در کنار آشنایی با تجربیات متخصصان و فعالان داخلی و بین‌المللی، با ناشران و سرمایه‌گذاران بین‌المللی ملاقات کنند.
از اهداف برگزاری این همایش بین‌المللی، می‌توان به برقراری ارتباط میان فعالان صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایران با سرمایه‌گذاران و ناشران بین‌المللی، ایجاد بستری برای حضور و خودنمایی بازی‌سازان ایرانی به بازارهای جهانی، انتقال تجربه از بازیسازان خارجی به بازیسازان داخلی و انتشار بازی‌های ایرانی در بازار جهانی اشاره کرد که این کار به جذب سرمایه‌گذاری، حرکت به سمت همکاری‌های مشترک، ایجاد فضا برای محیط‌های کسب و کار شرکت‌ها و نشر بازی‌های ایرانی در خارج کمک می‌کند.
شرکت دانش‌بنیان رسانه‌گستر بِنیسی، رسمی‌ترین مجموعه‌ی تولیدکننده‌ی بازی‌های رایانه‌ای و اندرویدی در ایران است که تولید بازی‌های رایانه‌ای و اندرویدی ارزشی را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت از سال 1388 و با هدف ارائه‌ی مفاهیم ارزشی در قالب‌های نوین پا به عرصه‌ی وجود گذاشت و تاکنون موفق به تولید و انتشار 4 محصول به نام‌های بازی رایانه‌ای «عملیات انهدام 1: نبرد فاو»، بازی رایانه‌ای «عملیات انهدام 2: نبرد خرمشهر»، بازی رایانه‌ای / اندرویدی «سفر جنجالی» و کتاب «آموزش استانداردهای بازی‌نامه‌نویسی» شده است.
این شرکت دانش‌بنیان، هم اکنون در حال اتمام مراحل پایانی محصول پنجم خود با نام بازی‌ «عملیات انهدام 3:نفس‌گیرترین نبرد» است که به زودی به بازار عرضه خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به کانال بازیکده و یا صفحه‌ی روابط عمومی شرکت در تلگرام مراجعه فرمایید.

تصاویر خبر


نظر و تعامل شما با خبر


اشتراک‌گذاری مطلب، نظردهی، و مشاهده نظرات بازدیدکنندگان

اشتراک‌گذاری مطلب در وبگاه‌های اجتماعی:

cloob

afsaran

Facenama

yahooMessanger

نظر شما

کد امنیّتی روبه‌رو را وارد سازید:

 

تعداد بازدید از این مطلب: 19 عدد

هنوز نظری درباره این مطلب ارسال نشده است.